Kister

God morgen! 
Dette er en klassiker som aldri går av moten- den blir faktisk bare mer og mer populær og samtidig videremoderniseres for hver "sesong" :)
The Chest!

Elsker gamle, nye, restaurerte - ja you name it - kister! Kjempefine alene i et rom til for eksempel vin og flasker- som en liten bar ;) , som et nattbord, salongbord og MYE mer!

Sjekk ut alle disse griselekre kistene.. Jeg har lyst på alle!!!
 Kiste kledd i kuskinn - Vil ha? JA!
Ser for meg denne på sovrommet mitt som nattbord! 

Isho Tansu Kiste. Fra Eco Friendly Home Furniture.
Go Green :)




Gammel kinesisk kiste fra Eniolandia.
Sinnsykt fin med en glassplate oppå og bruk som salongbord!

Kommode/kiste fra Riviera Maison
 
Se på disse dødskule kistene som er laget av resirkulert materiale.
Har så lyst på den til venstre i stuen min- NÅ:)
Finnes også masse annet kult hos UncommonGoods.


 Sinnsykt fin som salongbord! Finner den hos Shelterness!
Disse også: 


I krokodilleskinn!!!


  Begge fra Lille Buddha

Man kan ha det veldig gøy med kister. Som jeg nevner ofte kan man finne
skatter på loppemarkeder, og ikke minst kister og kommoder.
Finn deg en gammel en - og eventuelt mal den om.