Min egen Iittala

Som jeg har blogget om tidligere iker jeg designet og fargene til merket Iittala. Alt fra vasene til telysholdere og vinglass får lov til å ha en plass i hjemmet mitt. Jeg har av den grunn falt for ett par forskjellige ting fra nettopp Iittala!


Så da har jeg gått i innkjøp av min egen i transparent. Gleder meg til å fylle den med min yndlingsblomst; Tulipaner :)

Jeg kjøpte en av de høyeste variantene:)

Jeg har også kjøpt meg en "Mariskål" i frostetglass som jeg tenkte vil bli kjempefin til enten drops, som nøkkelskål eller til ringer. Like?


Og ett par "Kivi" stearinlysholdere. Passer perfekt til å blande sammen med de transarente telysholderene fra Iittala jeg fikk fra min tante ett par år siden. 

 Disse finnes i maaange forskjellige farger som du ser:)
Delikat måte å inkorporere farger i hjemmet ditt:)