Home Made Chai Latte

Etter at jeg oppdaget Chai Latte under et cafébesøk i sentrum, har 
jeg blitt avhengig! Etter å ha løpt fra leiligheten bort til Kaffebreneriet x-antall 
ganger, var det nå på tide å lage det selv!

U need:
Kopp
Melk
Kanel
Chai Te
Sukker/suketter/chai sirup
Varmt vann
El-pisk/melkskummer

 Ha i 2 suketter per kopp. Jeg brukte Twinings Voyage Indian Chai, 
men ordentlig løsvekt te fra et kaffebrenneri er selvfølgelig bedre:)
Denne pisken er helt genial. Skummer melk på null komma niks og koster
tilsvarende. Fås hos IKEA og heter intet annet enn "produkt".
 Kok opp vann og hell i ca 1-2 cm i bunnen av koppen. La teen trekke i ett par min.
 Varm opp melken før du skummer. Når melken er varm - skum i vei og hell i koppen.
 Strø med kanel. Personlig syns jeg kanelen gjør hele teen:)
 Kos!