Godbiter fra igår!

Her er tre godbiter fra gårsdagens kalas!
Alle tre vinene er helt nye så det lå spenning i rommet kan man vel si.. 

Først er min venn Sindre sin rosé. Personlig har jeg aldri helt fått smaken 
for roséviner, men denne var virkelig noe helt annet. 
For det første er denne langt mer ferskenfarget enn dyp rosa/rød og for det andre 
er den mye mildere rundt kantene enn mange andre bitre roséviner. 
Den var også veldig frisk og god til en heit sommerdag:)


Disse to var mine for dagen. Jeg tok også å testet ut to nye vin; en hvit og en rød:)

Til venstre er en Valpolicella 2009. "Campolieti´en er en kjempegod rødvin.
 Den er litt fruktig med hint av krydder. Lang ettersmak og dyp rødblå. Kjempegod å 
kose seg med en fredagskveld. 
Den fortjener oppmerksomheten:) 
Prisklasse 120-160 kr

Den hvite er en Prosecco. Ikke speielt glad i musserende vin heller, 
men nok en gang traff jeg gitt:)
Den var god, ikke for søt(!) og frisk. Den var faktisk veldig leskende. 
Prisklasse 100-120 kr.

Løp til polet:)