Home & Cottage

Da jeg var innom CC Vest på lørdag, kom jeg over en del lekre saker og ting
hos Home & Cottage.
Jeg liker veldig godt den butikken, selv om jeg ikke har den stilen. Jeg liker å kjøpe med meg litt små-snæcks derfra og mikse det med mitt.
Deres shabby-drivved-ting med min mer enkle og moderne stil, går som sålen i skoen:)




Shabby-chic rammer og bilder i ulike farger og størrelser!


 Kule klokker og fine knotter til kommoder, skap osv.

Samtidig skal de få ros for alle de vanvittige kule lampene de har der. Som jeg har nevnt tidligere har jeg dilla på lamper - så dette var et lite stykke paradis i 7 min :)

Her er noen av de jeg siklet litt etter ;)



Denne kobber-lampen MÅ jeg ha!
Ved siden av min stripete hvit og koksgrå lenestol!
Yes please!

God morgen til dere alle!!!!! :)