Ingen overraskelse likevel...

Det ble ikke noe leilighet på meg i dag likevel :( Meeen jeg gir ikke opp så lett :)
Så "Lyches leilighetsjakt" fortsetter....

Var på Bikram Yoga i dag - og det er noe jeg virkelig anbefaler alle til å gjøre. Og HOT var det absolutt :) Godt for sjelen og kroppen - så da trenger man ikke å få dårlig samvittighet når man vil kose seg med en glass vin - slik som jeg gjorde.
En deilig Valpoliccella ruger i massekassen min nu :)

Med den spiste jeg en herlig kyllingsalat. Deilig med noe sunt
og frisk etter en deilig yogatime!

Kylling
Hjertesalat
Ruccula
Crispysalat
Agurk
Soltørkete tomater
Fetaost
Litt parmesan
Deilig dressing

 

Dressing:
Crème fraiche
Finhakket gressløk
Sennep (helst storkornet av den litt søte typen på glass)
Lime
Olje fra feta og tomatene
Pepper
Kvitløk
Trocomare salt

Wild!