Fredagsbaking:)

I dag har jeg satt av hele dagen til å bake litt søtt og lage (Oh yes!) julegaver:) Julegavelagingen kan jeg dessverre ikke vise nå før jul, hehe, men kommer ut rett etter julaften:)
I dag har jeg altså lage to søtsaker;
1. "Sunn" Fudge
2. Appelsin cookies

FUDGE
2,4 dl kakaopulver. 
(For en ekstra sunn vri brukte jeg 100 % kakao)
2,4 dl Coconut oil 
(denne fås kjøpt i spesielle butikker og ser ut som en paste)
1,7 dl honning
Ha halvparten av kakaomassen i et vannbad og smelt forsiktig. 
La det avkjøle lett når alt er smeltet.
Ta den andre halvparten i en bolle med kakaoen og honningen og miks med el-visp. Hell litt etter litt av den smeltete oljen og rør forsiktig. Fortsett til blandingen er smooth. Hvis man liker den litt ekstra "søt" hadde jeg i litt vaniljestang - for smaken skyld:)
Legg plastfolie i en liten langpanne og hell "fudgen" i formen. Fordel likt utover - her kan du velge om du vil ha høye eller lave biter. Sett i kjøleskapet i minst 1 time. Ta ut og skjær i biter/former og sett inn i kjøleskapet for oppbevaring til de skal serveres. Nammmenams!!!
 Grisegode! Anbefales på det høyeste for dere sjokoladeelskere som 
ikke kan motstå en sjokoladebit som smeeeelter på tungen!


Happy friday! :)