Loppis Marienlyst Skole

 
Elsker virkelig våren (selv om det var litt kaldt ute i dag). For det betyr én (eller mange) ting; nemlig loppemarked. For noen helger siden var jeg på Bolteløkka og fikk med meg en hel del kokebøker. Og i dag er inget unntak. I dag var jeg på Marienlyst skole  og fikk med meg en hel del...

  

Jeg får jo ikke nok av kokebøker så jeg tok med meg fire til:) "Kraft" av Ole Paus Frelsesarmeens suppebok, Sørøst-Asia, og selvfølgelig den rutete kokeboken. Jeg fant også denne flotte boken av interiør i noen av  verdens villeste barer og restauranter - inspirasjon:)
Så fant jeg denne utrolig vakre lysestaken. 
Pretty pretty prettyyyy...:) 
Så fant jeg også dette grisekule gamle strykejernet fra klassikeren Therma. 
Den er så tung atte hjælp:) Blir utrolig fin som bokstøtte når jeg 
snart får opp bokhyllen min:) 

Ha en herlig søndag alle mann! I dag blir det grillet entrecote:)
*